22 martie 2008

ZMEUL


Ziua buna se cunoaste de dimineata. Eu am dormit pana tarziu.
Mirosea a foi de dafin, sau un alt miros de sambata. Stiam ca trebuie sa facem zmeu si am urcat scarile in fuga. Intrasem deja in padurea de bambusi. Noi am descoperit scarile sau pustii blonzi si fetitza africana, care isi construisera deja cazemate?
Prin frunze, erau angajate pasari full time, sa zboare din creanga in creanga, dar nu ne-am temut. Se facuse frig si am impresia ca radeam cam tare. Am urcat mult pana la banca, insa nu am intarziat. Cand am salutat femeia de piatra, ea deja statea mititica si asculta toate ineptiile noastre. Totusi a ramas tacuta. Si ea, ca si noi, astepta sa ruleze filmul. Alb-negru. Am coborat scarile si am iesit din bambusi.
A zburat zmeul. Avem frunze in cap.

2 comentarii:

Pandora spunea...

Cred că împărţim aceleaşi gusturi pentru şabloane. :)

licitatii spunea...

ai dreptate.