31 martie 2008

M-am eliberat de stres




Si daca nu ai cum, da vreiii ueeeeee, fii sigur ca in momentul in care nu te astepti o sa se intample.
Cazul meu astazi – m-am deplasat spre incinta din spatele scenei ca un adevarat detectiv, am analizat toate posibilitatile, am izolat pe cele mai probabile si mi-am dat seama mult prea tarziu care era de fapt rostul intalnirii. Desigur, toate acestea dupa ce mi-am construit o mie de scenarii, in care oscilam de la “o sa cada in genunci si plangand o sa imi faca o oferta, pentru ca la sfarsit umili sa fie deacord cu resturile de timp pe care o sa le arunc spre ei” pana la “a fost o farsa”.
Revenind la idee, ghici care era motivul: sa cunosc dusmanul! =))
Stii tu, cand nu cunosti o persoana decat dupa modul in care scrie , e posibil ca in momentul in care atribui o imagine cuvintelor sa fi oarecum dezamagit .
Nici macar atat, totul s-a produs cu o indiferenta totala, ca si cand lunile acestea in care ne citim reciproc si ne gandim cum sa aflam care cine e si sa ne injunghiem pe la spate sau mai stiu eu ce criminali nebuni sa ne trimitem prin posta, am avut parte de un schimb rece de priviri, un “Salut!” amarat si un “Deci tu esti... .. “.
Normal ca in acelasi timp deasupra capetelor noastre deja era balonasul cu fulgere, tunete si mesajul “DIE BITCH!” =))
A ramas sa ne intalnim pe o banca de lemn sprijinita de scoici, sa nu ne privim decat prin paharul de Cuba libre si sa ne mai vorbim cand porcii or bea Red Bull.
Am plecat razand si de o mie de ori mai puternica si mai increzatoare.



“Nu conteaza cat de des
Nu conteaza cat de-absurd
Ma eliberez de stres”
E.M.I.L.


P.S. O cautare pe google astazi, cu rezultat blogul meu: "de ce nu poate un melc sa fuga". Sper ca respectivul si-a gasit raspunsul la intrebarea lui fundamentala =))