27 martie 2008

Play me home.



Crezi ca poti sa iti dai seama, care este Raiul si care e Iadul, care sunt cerurile albastre sau unde e durerea? Poti sa faci diferenta dintre un camp verde si liniile reci de cale ferata? Dintre un zambet si un val? Chiar crezi ca poti? Te-au convins oare sa iti dai la schimb eroii pe fantome, ori cenusa fierbinte pe copaci? Arsita pe o briza? Comfortul simplu pe maruntis? Oare ai schimbat rolul secundar in razboi pe un rol principal dintr-o cusca ?


Cat as vrea sa fii aici. Suntem doar doua suflete pierdute, inotand intr-un acvariu. An dupa an, alergam prin aceeasi tarana. Ce am gasit pana la urma? Aceleasi vechi temeri. Cat as vrea sa fii aici.


Vreau sa simt in romana sau vreau sa imi desemnez o limba ca fiind numai a mea, vreau sa imi cante sufletul cu un glas atat de cunoscut incat uneori, chiar sa il si aud, vreau sa cante asa cum imi canta tata cand eram micuta si plangeam, iar el inventa cantece pentru mine. Am uitat asta.


Pink Floyd. In acvariul meu.

2 comentarii:

O spunea...

Ce mă bucur că sunt mini-coautor la postul cu o melodie aşa de sunătoare!

cloudy spunea...

Prin puterea cu care am fost investita de statutul meu de ardeleanca get beget declar oficial CREGRIBLORANA limba ta! :D