25 martie 2008

Piesa zilei - mare cu gust de cafea



Piesa zilei, hehe, cam da.
Am o mie de amintiri legate de piesa asta , "Buy me with a coffee" de la Urma. Ce mai plangeam si ma mai perpeleam eu, cu butonul de repeat on. Daca imi aduc aminte bine, pe tot albumul asta plangeam ca apucata si ma vedeam tare neindreptatita si neinteleasa si in acelasi timp simtem marea si aveam gust de nisip. Mi-as fi dorit o mare care sa ma salveze dar sa imi si amplifice durerea, daca trece repede parca nu a fost si iar vezi fluturasi unde zboara dracusorii cu furci ascutite. Si atunci vedeam cum lumea se sfarseste si eu am cazut undeva intr-o crapatura din timp, unde numai bine nu e, si cum Dumnezeu de s-au complicat lucrurile in halul asta cand erau atat de simple si de zambitoare. Eh, s-a terminat si cu lacrima dinainte de somn si tristetea de la trezire. Bate la usa una noua dar nu ii raspund.
Viata mea de pana acum, cam tot ce imi aduc aminte, are impletita muzica, de la dub, classica, drum'n'base,hardcore,electronica pana si o piesa ambientala, de pe Buddah Bar si-a gasit un loc tare frumos in amintirile mele, ca sa nu mai vorbim de Sublime si NOFX Pentru ca inseamna cu adevarat ceva. Si uite aici trecerea de la "Tu ce muzica asculti?" la "Tu ce simti?", dintrodata a devenit mai important feelingul decat imaginea. We're growing up, my friend.
Recomand Urma , toate albumele, pentru un suflet usor, vesel, trist, pentru orice moment in care ai chef de nisip, scoici, mare, piele sarata si somn dulce, pe plaja, intreupt de sarutari.. nah de aici vis frumos!

Un comentariu:

Andrei spunea...

2004 - Nomad Rhymes
2005 - Anger as a gift
2007 - Trend Off

just gimme a call ;)

hug