28 noiembrie 2007

I am who I am and that's fine with me

Tarziu , tarziu si somn nesatisfacator de putin, in jurul meu :somn in toata splendoarea lui. Mi-am lipit talpile de perete, si savurez racoarea. Pe sub pleoape mi-a aprut imaginea ta, perfecta, fara niciun fel de efort de memorie. Asta nu te afce important, placut, dorit ci doar amintit , cu perfectiunea detaliului ( ":((" ).
Te-am plasat pana acum in numeroase scenarii care se finalizau in functie de starea mea :ori intr-o vara curata si calda, intr-o discutie nesfarsit de placuta sau cu revelatii afectuase si plangacioase , ca asha sunt eu, sentimantala.
Insa deseori te-am plesnit si tot ce inseamna femeie din mine a calcat imaturitatea ta pana la sange, si dispareai cu o indiferenta crasa, ca si cand intensitatea durerii tale trecute poate in vreun fel sa micoreze durerea mea prezenta.

    And up here I am who I am
    And if you don’t like it then fuck you, man
    I’m not a thief and a whore
    Please don’t follow me around next time I’m shopping in your store

    And up here I’m making you aware
    That if you don’t like me well I don’t care
    I’ll be exactly who I am and if you got a problem with me
    Well that’s your problem, man

    Terra Naomi - Up here

Niciun comentariu: