28 noiembrie 2007

A venit vremea nevoilor


"Am zacut astazi toata ziua in pozitie de turc, sub fereastra mea cu un singur ghiveci portocaliu. Cosntruiam o fotografie de album, tocmai de accea am asteptat imortalizarea. Asta pana cand culoara vinetzie a picioarelor mele si suprasaturatia de autoanaliza m-a fortzat sa ma trezesc. E si aceasta un soi de nemurire in pantaloni de in."

Poc! Poc! si gata, trezirea! Cam la asemenea vise ma pretez in ultima vreme, dimineatza, pranz, seara, noapte, orice clipa lira sau ocupata. Mai vizualizez un coltz din casutza mea inexistenta, care capata de la nuante minimaliste, pana la hippiozitati exacerbate si la sfarsit poc! toate se sfarsesc cu poc, s-a spart balonul!
Am inceput sa ma crizez de cand imi impart metrul patrat de intimitate cu alti sase metri patrati de intimitate ai altor sase persoane necunoscute. Motivele acestei realitati sunt mult prea complicate pentru aripile mele de fluture tanar.
Si daca ma mai afund o singura data in paturile din IKEA sau mai ies in Market 8, promit solemn ca innebunesc! Sau cel putin rabufnesc intr-un maniaco-depresiv mai ceva decat in prezent., e inuman ce se intampla aici, ma revolt, cel mai mult impotriva mea.
Pentru toti prietenii mei, va rog ajutati la scaparea unui biet pelerin din soarta lui si sa ii dati o casa!!!
A venit timpul nevoilor urlatoare: am nevoie de spatiul meu, o dieta sanatoasa, mai multe iesiri pe munte, brate puternice care sa ma sustina, un sut in fund ca sa avansez, imbratisari calde sa nu ma apuce plansul , ceaiuri multe si aromate si de restul cred ca imi fac rost singura. So, de vrei sa imi oferi ceva din lista de mai sus te astept cu bratele deschise, my friend.

whenever i'm down, i call on you my friend! (Groove Armada)

I reccomend: Market 8 este cel mai bun bun loc de scos prietenii, iubirea, pana si familia : Buddha Bar, intimitate, originalitate , decor minimalist , papa bun de la French Backery si daca eshti in bani poti sa itzi cumperi cele mai shui scaune sau fotolii, asta dupa ce a le-ai testat cateva ore ;) la o bere.

Niciun comentariu: