13 noiembrie 2007

suicidal or.. happy?

M-am blocat intr-o melodie si deja incep sa devin una cu ea. Sunt sub un clopot de sticla,pot sa vad totul in jurul meu, dar la un acces de vointa mai puternic ma lovesc de peretii de sticla . Reality struck me between the eyes. The song. Isi face simtita prezenta . Sunt intr-un tunel, deja i-am luat locul, e un pasaj subteran, evident numai pentru masini, doar ca eu nu sunt in masina. My mind... is in a state...... Sunt pe mijlocul soselei, in pasajul subteran. My life e asha, merg la plesneala , cat pot. Imi asum nishte riscuri incredibile si piticul norocos si-a luat vacanta in ultima vreme(sau a plecat facut cadou pe raftul Aurei), si m-a lasat in fatza masinilor care gonesc cu 200km/h. Curajul acesta nebanuit al meu si indrazneala de care dau dovada tind sa ma lase sa imi dezvolt o privire unilaterala asupra vietii. Mai exact ce vad EU, ce cred EU e important si e realitatea, si tu ar trebui sa vezi si sa simti la fel ca mine pt ca realitatea e a mea. Nu ai voie sa ai o perspectiva diferita atat timp cat stai sub clopotul meu de stical... iar daca te iubesc si eu stiu ca te iubesc, si tu ma iubesti. Reality struck me between the eyes. Si acum poc! Destul. Happiness is a 4 minutes embrace. This time.Fuck , fuck , fuck , fuck. vreau sa fac vara din nou, la 3... 1, 2, .... 3,... si! .. :( mdea, no way. nu am atat putere. la mare, sa fug, vreau... dar sunt lucruri pe care le tot fac , vreau sa fiu in stare sa suport o perioada linishtita in care sa fiu cat de cat echilibrata. Sa suport monotonul si linistitul pana in adancuri . Care monoton, si in Bucuresti, nu am nicio zi care sa semene cu cealalta, mereu se intampla ceva nou, intalnirea cu omuletul verde in miezul noptii, prietnii fara de care nu shtiu ce as face, facultatea mereu rezerva surprize ("si cadou de Carciun pentru toata grupa : Restanta! ", si asta la fonologia aia pe care ai invatzat-o din scoarta in scoarta tocmai ca sa nu fi nevoit sa o mai vezi vreodata), dimineatza ploioasa cand am mers pe jos de la Aviatorilor pana la MTR, si ploua dar in capul meu canta Patrice iar prin fata mea, pe trotoarele goale se jucau o mie de frunze cazute cu picaturile de ploaie, movie-nightsurile cu singura persoana care conteaza, telefoanele din cluj de la o dragoste amortita in timp, muse, mult muse, muse pana la paroxism, carti si verde, ceai si ploaie, opera , teatru, surprize in miez de noapte care se lasa cu plans , imi musc buzele, singuratatea ascunderii, Bruxelles, planuri peste planuri de plecat in Evropa, cu masina, cu motorul, cu ocazia, pe jos, in zbor ;),cand Emilian a sarutat toate fetele la plecare lasand un val de panica amestecata cu amuzament si ne-a dat motiv sa radem cateva saptamani,seri cand lumea se darama si plangem unul pe umarul celuilat in cel mai tragic mod :), concert la Sibiu. It's a new dawn, it's a new day , it's a new lifeeeeee, forrr me, and I'm feeling good!. Retzeta fericirii :Kundera si tigari, cu vin rosu si eventual o inventie de-a ta de mancare care arata oribil dar e buna de mori, un film, sms-ul urgent de dimineatza :"sunt R, ne inverzim? luv ya!" , sa itzi privesc fata pe jumatate sifonata in timp ce si eu sunt trezita doar pe jumatate, iar tu eshti acoperit de plapuma verde doar pe jumatate, sa te sarut si cu ochii deschisi pe jumatate sa facem dragoste doar pe jumatate, iar tu sa te superi doar jumatate, iar in momentul in care m-am imbracat si ma prefac ca plec, ma intorc pe jumatate din usa iar tu ma tragi inapoi si o luam de la capat.Si de aceea imi place mie viata mea si in acelasi timp , de cele mai multe ori ies sangerand din lupta cu viata. Cause it'z a bitter sweet simphony this life...... No change, i can't change, i can't change.

Niciun comentariu: