9 aprilie 2008

Omul cu Sobolani mood




Fluturii nu mai au stomac , in care sa zboare..
Sa imi bag picioarele in toata agitatia asta fara rost, niste oameni nebuni si tensionati pentru nimic. Nu ai inteles? Poti sa renunti in orice moment. Pentru ca viata ta e intotdeauna in mainile tale si daca nu iti place pleaca, schimba , fa ceva!!!
Un cacat de treaba, toti va stresati aiurea in tramvai pentru nimic, mai exact. Si ne dam seama dupa ce a trecut prea mult timp si suntem deja prea comozi ca sa ne bagam picioarele in rahatul asta frumos mirositor.

Suntem toti niste molii fierbinti, dar tragem toti cu viata de dinti.

Si totusi uite ca suntem in stare sa sompunem texte vesele ca sa ne mai distragem putin atentia de la ceea ce conteaza :de la faptul ca nu suntem in stare sa luam o hotarare care chiar sa schimbe ceva. who the fuck cares anyways?
I care.
Perspectivele tale sunt ale sefului tau, ale EI sau ale LUI ale unui scop care pare mult mai important decat al tau. Si serios vorbind acum, cine e mai important decat tine? Eu sunt prima la care ma gandesc, apoi la tine, voi sunteti ultimii pentru ca aveti obisnuinta sa ma loviti cand nu ma uit, si din partea mea, pana nu va rectificati comportamentul puteti sa ramaneti singuri cu idealurile voastre de doi lei, I'm better than that.

Fac orice ca sa ma simt mai bine, eu sunt cel ce traieste in tine, uite-te doar in oglinda mai bine, eu sunt copilul rebel din tine.
Nu intreba cum rezist, nu intreba de ce sunt asa de trist.

Niciun comentariu: