18 aprilie 2008

Nino! Nino! Nino! Splash! Zdrang!

Aseara, intr-un iures total am avut timp sa sun si la ambulanta din lipsa de masina cu care sa deplasam vatamata spre spital:
Eu:- buna ziua, se poate sa trimiteti o ambulanta pe bd. Expozitiei nr.23, cat de urgent, avem o fata care.......bla bla ?
112(dupa cateva minute de asteptare si de conversatie standard): - Ne pare rau, dar nu avem nicio ambulanta in zona dumneavoastra.

.......WTF? Va credeti firma de taxi sau de pizza? Cum adica nu aveti ambulanta in zona asta, mai ales in conditiile in care spitalul e la 2 statii de mine?

(tunete, fulgere, capete de morti in norisorul de deasupra capului meu)
Pana la urma s-a rezolvat de la sine.. fara ambulanta care nu era in zona! Ma lasi mahh! Ca daca era vorba de fata analfabeta a lu Base trimiteau tot spitalul dupa ea, dar cand e vorba "doar" de o studenta , care "doar" are o criza.. nu se poate!
La revedere Romanie, esti frumoasa da' esti proasta si mi-a soptit o pasasarea ca se poate mai bine, altundeva! So, b bye, imi iau prietenii si plec.

Niciun comentariu: