4 aprilie 2008

In pauza de masa se face plaja




-Buna dimineata!
-Mrrrrrrrrrr
- Te-am visat azi-noapte, sau azi de dimineata, nu stiu sigur. Chestia asta cu plasarea visului intr-o perioada temporala e relativa si tricky in the same time asa ca nu ma bag. Doar te-am visat.
-Si?
- Erai la firma, si eu la fel, nu ma intreba ce cautam acolo. Si firma era intr-o cetate, ajungeam in fiecare zi acolo cu rabla de 634. Cetatea era plasata pe creasta unui munte.
- Vrei sa plecam la munte? Si eu :)
-Si la poalele muntelui era marea si plaja.
- Si la mare, poate saptamana viitoare.
- Iar in pauza de masa faceam plaja.
-Imi place asta, foarte fantasy like.
- Seara s-a dat bal regesc, cu outfituri nebune and stuff. Iar tu ai dansat cu The Big Boss. Toata lumea era waw.
- Asta e grav, nu putem sa schimbam personajul?
- Incerc, ma duc sa ma culc iar sa corectez.
-Mersi. Cand ai o pauza mergem si facem plaja.

3 comentarii:

Jack spunea...

prima parere data de zid...mijto blog....te astept si pe blogul meu http://inutilii.blogspot.com/

Andrei spunea...

foarte tare. mi-aduce aminte de faza cand am visat ca ma certam cu sefu' la telefon si-i spuneam ca nu vreau sa ma duc la munca.

mai problematic a fost cand am observat ca m-am trezit la 10 jumate si mi-am dat seama ca am intarziat la munca. unde ma astepta seful ...

O spunea...

"Seara s-a dat bal regesc, cu outfituri nebune and stuff. Iar tu ai dansat cu The Big Boss. Toata lumea era waw"

how 'bout asta for nişte romengleză!