2 iulie 2008

Am zburat la B'est!


Salve and arrivederci!
O ard punk pe aici in acelasi timp organizandu-mi cele sase zile de vacanta in stilul muzical : una de relaxare, trei de nebunie si doua de refacere, adica somn, ca si asa imi lipseste.
Despre ce vorbesc eu prin intuneric cu ochelarii de soare la ochi, ca sha e cool, daca tot nu vad, macar sa fiu oarba cu stil : despre B'est Fest.
Am fost si anul trecut, am urlat in treaba aia neagra in care ti-ai baga orice dar nu capul, am dansat pe liniste si am urlat cat m-au tinut plamanii la Faithless, dupa ce sacrificasem cateva lacrimi la Hooverphonic si o toma de admiratie pentru Yonderboi.
Anul acesta e reloaded: mai mare, mai tare, mai bine organizat (pentru ca au precedent) si cu mult mai multe nume
come on, just think about it : sarim in cap cu Cypress Hill, o ardem oldie si cu feelinguri de fata batrana cu Alanis Morisette, ranjim suprarealist cu Nouvelle Vague, zburam ca pasarile cu Nelly Furtado si cate si mai cate.
Sper sa mai fie treburile alea cu aripi de la ClickNet si mancarea buna finlandeza, japoneza sau shtiu io ce alte chesti asiatice dubioase ca prezentare si nume dar delicoase la gust. Cine ar manca un fel de manacare facut din 14 ingrediente dintre care nu recunosti decat pui si orez, mai incolo... Dumnezeul cu mila. Dar cata mila, savoare, gust, minunat!
So, people, see ya! Ma duc sa vad viata prin obiectiv, cu filtru roz.


Nouvele Vague - Too drunk to fuck
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

Viorel Mocanu spunea...

Groovy tune, what can I say?

Have fun! :) Și ai grijă de cameră, e posibil să nu poți intra cu ea la B'ESTFEST.

Viorel Mocanu spunea...

http://www.flickr.com/photos/subterfugiu/sets/72157606000380571/