4 octombrie 2008

Fuga, planul si indragosteala





Mi-am facut planuri pentru iarna aceasta, m-am hotarat ca o sa astept sa imi creasca parul. Poate daca e foarte lung o sa se increteasca si o sa pot sa fac fotografii sepia, galbene, arse si expuse. Parul cret da bine pe acest gen.
Pana atunci, desi acum doua zile,in Brasov aveam impresia ca iarna a intrat in casa cand am deschis fereastra dimineatza, o sa ma concentrez mai tare la ce vad eu. Si atat. Daca o sa privesc prin ochii altora o sa am tendinta sa cred ca sunt ai mei. In Timisoara mi-am dat seama de asta cand nu stiam ce Dumnezeu e atat de familiar, nu era nimic, pentru mine, doar ca nu priveam prin ochii mei.
A, si m-a plimbat Tudor cu motorul prin Simeria, si tot prin zona aceea bolovanii au scoici in ei.
Referitor la timpul ce a trecut, numai de bine. Las o poza doua si muzica de pe feeling... desi pe feeling acum e Boozoo Bajou - Divers. Waldeck will do just fine in schimb.

2 comentarii:

O spunea...

cainele seamana cu ala din the neverending story. zi, de nu!

Regina Crabilor spunea...

Aura o zis ca e the hound of the baskervilles.. dar tu esti mai aproape. Supunem la vot :)))
Ofer o una bucata cutie detergent si jumatate de ciocolata Laura cu lapte din care am consumat o bucatiza, obligata, ca premiu celui care descopera cu ce personaj (din literatura, tv, tablouri, poze, ce vreti voi) seamana cel mai tare cainele. Hahaha .. da e bine ca nu imi citeste nimeni commenturile .. ca altfel ar trebui chiar sa cumpar detergent :)) Laura promit ca nu se atinge nimeni de ea ceva vreme