26 octombrie 2008

For once, there's someone for he,for she, for me.


Peste o ora plec. Sau ma intorc. Depinde din ce perspectiva privesti. Sper ca, intr-un moment din viata mea, Bucurestiul sa fie doar un loc intermediar, spre care nu mai plec, la care nu ma mai intorc, ci doar prin care trec.
Insa timpul ma prinde si pe mine si ma arunca de colo colo facandu-ma doar rareori sa ii contientizez fuga. Moment: acum. Ca un segment: saptamana. Aceasta a fost plina de artisti, din toate domeniile, prea multa fotografie, nu stiam cum sa mai ridic capul de sub praful cu care il acoperisem. Si cand o sa dezlipesc ochii, spre adevarul meu, o sa ii inchid la loc de rusine. Majoritatea preferam sa lasam rusinea, sau teama de ea sa ne inchida.
Mai tarziu promit ca o sa va fac cunostinta cu pietonul alb pe care l-am construit astazi si care poarta asupra lui toate regretele mele.
Mai am inca 50 de minute.
Si apoi plec.
Sau ma intorc.

Un comentariu:

O spunea...

cum dracu' stă ăla?