14 septembrie 2008

In seara asta duhnesc :)))))




Ma dor ochii tare, monitorul asa isi zgaltaie imaginea si parca se zgaltaie cu totul.
Am auzit ca iti absoarbe energia, vitaminele si viata.
Imi trebuie o cura in natura, de aia ma intorc in Bucuresti
Daca spun vorbe de duh inseamna ca duhnesc? :))))) Clar :)))
Iar se zgaltaie monitorul.
Piesa asta e perfecta pe mood. Mai putin durerea de cap. Cred ca e de la cafea. Stiam eu ca nu e de mine sa fac pe omul mare.
Hahaha, nu pot sa cred ca si pe piesa asta s-a fixat o amintire. Asa se intampla cu muzica asta, e ca o lipitoare, se baga pe unde poate. Cu nenea Jamiroquai se desfasurau dupa-amiezele pe sezlongul din fata de la Shire, si tot el dadea semnalul ca trebuie sa ma duc sa cumpar rasaritul in stare lichida. Si e mult prea tare sa faci drumul ala ( care e de altfel de vreo 10m, nu mai mult) in unduiri mecanice de Virtual Insanity.
Tot asa de 1 mai, cu o piesa de la Lhasa, pe plaja, doar ca de data asta eu nu m-am miscat deloc, insa perspectiva a fost magica. Frate, iti aduci aminte cand te-ai dus sa iei ceai si toata lumea era exact unde trebuia sa fie, si tu ai plecat exact la momentul potrivit ca sa mergi pe muzica, si eu trebuia sa stau si tu sa mergi si bai.. a fost perfect.

"It's a wonder man can eat at all
When things are big that should be small
Who can tell what magic spells we'll be doing for us "


Jamiroquai - Virtual Insanity
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: