8 septembrie 2008

Bine v-am regasit.

S-a terminat minunata scurta vacanta de vara asta, s-a cam terminat și vara dacă e sa dam crezare previziunilor meteorologice de pe Yahoo care spun ca în curand o sa ploua suficient ca sa ne melancolizam.
Ca orice student eminent, inainte de a incepe ultimul an de faculta, trebuie sa scap de boabe. Deci de vreo saptamana, invat din greu si fara spor pentru ca tot traiesc cu sentimentul de vacanta si cu placerea fara sfarsit de a dormi in patul meu de acasa.
Totusi, credeam ca stiu care e treaba cu restantele mele, m-am pregatit sufleteste pentru ele, am trecut si peste faptul ca profesorii nostri minunati le-au pus pe toate intr-o singura zi la aceeasi ora, ca sa testeze daca am fost la cursul de superputeri si multiplicare fizica. Si, intr-o zi, apare asta, din partea Universitatii Bucuresti:
"In urma stralucitelor interventii in planul de invatamant,avem de
predat un portofoliu pentru o materie inexistenta in planul de
invatamant 2007+2008.
Didactica limbii engleza pe care ne-au anuntat ca se va face in anul
3, s-a facut in anul 2.....ma rog....
Trebuie sa facem un portofoliu de 5 pagini...1- cu prezentarea unui
subiect de predare si 4-exercitii aplicative.
Acest portofoliu se va face in 2 si se va trimite pe mail la adresa :....
Sper sa vedeti cat mai rapid anuntul k sa reusim sa trecem in anul
3."

Oh rili? Adica o generatie intreaga are o restanta in plus la o materie care nu a existat.
E legala treaba asta? Ministerul Invatamantului s-a sesizat de asta?
Si daca da, cum de se permit faze din astea?
Faptul ca suntem romani sau traim in Romania nu reprezinta o scuza pentru absolut nimic.



Manu Chao-Politik Kills
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: