6 februarie 2008

Plusuri si minusuri.. sau minusuri si minusuri.. sau nu :D

Minusuri:
- mai am inca trei examene. in unul nu intru.
-nu mai am internet
-numarul persoanelor cu care convietuiesc s-a marit ingrijorator, calitatea a scazut pe aceeasi scara
-partea financiara suna ocupat
-biletele la haggard sunt sold out- dar pentru cei care se oftica rau tare exista un canion in fatza romexpo unde se pot arunca fara probleme, si fara sperante sa mai fie gasiti vreodata
-raluca e inca in finlanda, prajeste marshmellows cu depigmentatii
-i puked in the subway. twice. asta dupa ce m-am asigurat ca pamantul se invarte, nu eu.
-balaurul a inghitit printul, forever.
-major depression.. dar sunt colorata si dragutza, great nu?
-cadoul perfect pentru stefania nu e de vanzare si personalul de la ikea e incoruptibil :((
- am uitat sa cumpar atza roz
-afara e mohorat



Plusuri
.... hmmmm......
-am fost la un super interviu
-notele de semestrul acesta sunt minunate
-Stefania si Irina sunt prietene(miracol)
-my mom and dad still rule
-raluca se intoarce in curand (pregatim surpriza)
-s-a gasit solutie geniala pentru cadoul stefaniei pentru ca aura e artista
-Se termina sesiunea ! (Uraaaa!!)
-Am acceptat, am incheiat, am plecat.
-ceai cald, cai cald, ceai cald, lumanari parumate, sosete pufoase
-Si cea mai tare: Vine VARA! pa bi ba bamm
daca nu, bag piciorul, fug in Cuba! :p

Niciun comentariu: