16 februarie 2008

Dupa multe zile de somn

Sa stii ca sufletul meu e plin de caldura, chiar daca a trecut atata vreme, chiar daca suntem atat de reci si vorbim prea rar , prea putin si prea departe, nu pastrez niciun fel de resentiment, nimic, doar caldura .
Odata, intr-un alt timp o sa ma intalnesc, cu mine, cea de acum. Si fata in fata cu mine o sa imi reprosez si o sa ma fac sa plang si o sa tremur langa mine , si o sa ma iau in brate singura, eu de maine pe eu de azi. Dar sper ca in momentul acela sa fiu impacata cu tot ce e langa mine, si imbratisarea mea sa cuprinda bratele tuturor iubirilor si ale linistii , ale prietenilor si ale implinirii.
Pentru ca suntem orbiti de un ideal mai mult sau mai putin important si trecem pe langa atatea lucruri miraculoase . Fericirea (sunt sigura ca exista) e construita din lucruri mici, dintr-un mic dejun de duminica dimineata cu toata familia, care se continua cu un film si cu ceaiuri cu scortisoara , din cadoul acela la care au lucrat toti prietenii tai cu toata dragostea, plimbarea in parc la 2 dimineata, pufarinele de vanzare la chioschiul de langa scoala si creioanele cu guma roz dulceeee, palma aceea care m-a oprit si furtuna de care mi-a fost asa de frica... little mushy things.
Asa sunt eu. Vreau sa fiu prietena , iubita, sotie, mama, buni,puternica, fragila, prostuta, inteligenta, amuzanta si bosumflata pentru ca that's what fucking matters to me. Nu ma impiedica sa am o mie de planuri care se construiesc si se darama unul pe celalalt, sa ma imping singura de la spate si sa fiu acolo cand e nevoie de mine cu toata fiinta mea.
Intr-o sambata de dimineata, dupa ce am dormit multe zile, m-am trezit dependenta, sunt dependenta de iubirea asta mare care ma inconjoara.
Sambata is the best day of the week, miroase frumos ;;).

Niciun comentariu: