13 octombrie 2007

Dreaming about nothing



De foarte multa vreme vreau sa imi fac un caiet al viselor (caiet ma protejeaza de demandingul "carte"). Aseara am dormit prea multi intr-un pat prea min, ba unul dintre noi si-a petrcut dimineatza privind in gol de pe fotoliu, iar eu mi-am trait visul cum trebuie, in deplinatatea fortelor mele. si, ca de obicei, pentru ca nu am facut exercitii de memorie niciodata, care sa ma ajute sa il pastrez in cutie si sa il accesez oricand vreau, acum nu imi mai aduc aminte decat sfarsitul, sau partea intensa de REM.

M-am plimbat din lumi in alte lumi , pana am ajuns intr-o singura lume, da, pana atunci Regina Crabilor orbita in mai multe existente simultan. Ultima lume, cand s-a calmat totul si s-a clarificat imaginea, statea ascunsa dupa o creanga. M-am cocotzat pe creanga si am ajuns la radacina unui deal cu iarba colorata la fel cum erau colorate toate dealurile din copilaria mea. Ma ascundeam de mama si brusc, o parte din trecutul meu a capatat viata, num-a strigat dar s-a aratat. Nu m-a chemat dar am simtit ca trebuie sa il urmez. Nu ma voia, insa eu- DA. Il voiam pana am inceput sa il obllig, sa oblig totul sa se modifice dupa dorinta mea. Asha fac mereu, cand dau de greu , ma intorc la trecut,acolo unde era bine si unde shtiu bine ca nu va mai fi niciodata dar oblig, tai, cos,modific, urlu, oblig pana dispare si imaginea aia din trecut unde era bine. de data aceasta un "era" permanent.

Sunt foarte sigura acum, am imaginea clara in cap, se legana pe o creanga si radea in timp ce eu ramasesem pironita in avantul de amintiri. Man, si era ceva cu rasul acela care ma chema, ma tragea de haine, ma obliga :)) da, chiar asha.

Am ajuns intr-o casa imensa din care mai shtiu doar prispa , o prispa mareeeee, si masa la care m-a asezat si m-a fortat sa mananc, dar nu am mancat. Nu e bine sa mananci in vise, am citit intr-o o carte de vrajitori si acestia prindeau copii si ii tineau intr-un vis continuu si le ofereau toate bunatatile de pe lume, iar cand mancau, erau trapped forever, de fap erau nishte fiinte fara forma care se asezap pe corpul tau si itzi provocau somn (ca carti citesc :)) ).

Anyways.. am disparut brusc din trecut si m-am amncorat in realitate. hihi. am nimerit direct intr-o nunta, a prietenilor prietenului, dar eu aveam aparatul, canon pe numele lui. Si incercam sa demonstrez ca pot, ca pot, ca pot, pot, pot.. ia-ma in seama god damn it , pot, sunt, incerc, pana la sange.. dc nu vezi? dc nu apreciezi?... loc, loc, loc si pentru mine.. aici, numai locul tau.

Man, si m-am trezit : , obosita, ca de obicei. In visele mele e o aglomeratie sinistra, nu am loc sa respir de atatea personaje, nu shtiu de unde le scot pe toate, am visat razboaie, nunti, accidente, partyuri sau doar adunari bizare... o mie de personaje ... mereu obosita, efort de memorie sa mi le aduc amint pe toate. Totul e o experienta colectiva la mine, mann, fuck it, dc ?

Niciun comentariu: