26 septembrie 2007

No more cura in natura!



Sunt in vacanta pe izlaz la campina, proaspat demisonata de la radio cu dorul in suflet si cu vointa si dorinta sa fac ceva cu mine si cu casa mea.Campina e cu atata mai frumoasa cu cat o vezi din ce in ce mai rar, banuiesc ca si paradisul e la fel, de aiaia e paradis:))
p.s. nu shtiu cat mai rezist in haosul asta, trebuie sa evadez inapoi in haosul ala din bucuresti care ma linishteste,.. frate, la campina, noaptea nu se aude nimic, nu tu masina, nu tu accident.. nimic... going crazy, am exploatat muzica la maxim.. hehe, cand am venit vroiau sa imi dea vestea minunata ca e posibil sa nu am nici internet - total metldown.. - dar s-a solutionat) si uite ashe il inteleg pe Baniciu : "nu imi mai trebuie alta cura, in natura.. sa ma duceti cu alai!"

Niciun comentariu: