12 decembrie 2007

I wish that I could fly, into the sky, so very high, just like a dragonfly!


Cere si ti se va da!  Am cerut Lenny Kravitz, vom primi Lenny Kravitz.  Si aceasta pe data de 26 iulie 2008, pe stadionul Cotroceni. 
  In mijlocul girl's night-ului de ieri, cand tocmai ne pregateam sa punem capat tuturor discutiilor (duamne, femeile folosesc prea mult cuvinte!!!) aceasta veste a reushit sa genereze inca o discutzie. si clar ca din cauza mea, pentru ca nu pot sa ma stapanesc, i need a leash. :| . The girl's night a devenint a girl's fucking whole day, but a fun one cause i love ya all ;).
Pe aceasta cale multumesc mesagerului ca " a uitat"  sa ma sune a doua zi sa ne vedem, pentru ca asha am fo  la targul de la Dalles si mi-am achizitionat cei mai shmecheri mini-cleshtisori de lemn cu oi. Unii pefera ciocolata ca substitut, eu  imi iau cleshtishori cu oi. :))) 
So , American Woman turns into Romanian Woman , next summer! Thanks Emag!c.

Niciun comentariu: