5 mai 2008

4 pitici cautau o femeie :)






Joi , vineri, sambata am facut o escala in paradisul fotografilor, intr-un loc in care imaginea generala, subima prin definitie, s-a deconstruit in mii de imagini la fel de intense insa constiente de apartenenta lor in intreg. Suna complicat tare dar fix asa a fost, m-am hranit cu imagini si cu imaginatie cateva zile, ca sa nu mai fiu bantuita de trecut, dat fiind faptul ca intr-o confruntare directa ma comport ca un copil cretin gatuit de emotie.. which sucks pentru ca aveam fuarte multe de povestit/impartasit si cautam o oarecare liniste.. my bad.
Si apoi a urmat muzica.. multa muzica care s-a scurs prin mine incet incet cu marea cu tot. Inca e aici, marea.
Oameni frumosi, multi oameni frumosi.. si linistiti, veseli, si de-ai mei.
E clar o chestiune de perspectiva.
Si am jucat mima 6 ore in continuu la intoarcere, pe rapidul nu foarte rapid.
Azi, luni, Oaie se uita cu ochii bulbucati la mine si eu cu ochii pufosi la el. N-avem chef si prea ma urmareste vara, pe holuri se aude jazz, in birouri la fel.... sunt neproductiva in atmosfera asta de relaxare. Oaie la fel. Oaie oricum e neproductiv de fel, e de plastic. :)

din maximele de vacanta in timp ce jucam acoperisurile, mima, si alte mindgames:
" 4 pitici cautau o femeie"
"Buddah Cauta nisip in vagin"

Si alte cautari nebune in episodul urmator. :p

Si din cutia muzicala de azi a iesit cu flacari :... tananana ...
Tanya Stephens - It's a Pity

Un comentariu:

O spunea...

oricum ştim cu toţii că a plouat şi a fost nedistractiv, nu înţeleg de ce încerci să salvezi aparenţele.