16 ianuarie 2008

Joci, te risti si pierzi daca faci confuzii

Trezirea baby! Credeai ca e totul ok si in sfarsit nu mai trebuie sa creezi un buffer pentru ce e posibil sa vina, uuu, bad call on that one, you were wrong. 
Si acum pabibabum, nu ai decat timpul nesfarsit in fata sa analizezi, sa iti amintesti, sa te enervezi, sa te prefaci mai mult  si mai mult :) , sa nu uiti de tot ce a fost frumos (asta e un adevarat test) si sa te intorci acolo unde e safe, back into yourself, with your friends that must love you so much for a reason  and that were fucking RIGHT about everything , mannn asta da o palma simpatica peste my ego. 
No, aseara am luat o pauza, m-am asezat pe plaja cu o cuba libre intr-o mana si mi-am bagat picioarele. Nu mai are nicio importanta.  Hello hippy and happy life! 

I want to thank my mom and my dad for giving me this life, i learn to love it every day more and more, and to apreciate the fact that i am human. Fucking optimistic me! :))

Niciun comentariu: